تعمیرات خودرو

  • ۰
  • ۰

شماره یک: قبل از این که وارد تعمیرگاهی شوید، با تعمیرکاران در مورد مشکلات موجود تماسی داشته باشید.

حالا می‌دانید وقتی که خودرو خود را برای تعمیر پیش آن‌ها می‌برید چه نوع سوالاتی از شما می‌پرسند، در چه زمینه‌هایی ورود پیدا می‌کنند و چه اطلاعاتی را نیاز دارند تا از شما بگیرند.

شماره دو: از مدیریت بخش تعمیرات سوال نمایید که مناسب‌ترین زمان برای تحویل خودرو پیش آن‌ها و دریافت سرویس چه زمانی می‌باشد.

بدین ترتیب می‌توانید یک گفتگو خلاصه در مورد وسیله نقلیه خود داشته باشید.

شماره سه: لیستی از مشکلات موجود را تهیه کنید و به تعمیرکار به صورت کتبی گزارشی از مشکلات موجود ارائه دهید.

شماره چهار:اگر تعمیرکار متوجه حرف‌های شما نمی‌شود و نمی‌داند شما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید وی را همراه خود سوار ماشین کنید.

در محوطه اطراف رانندگی نمایید تا بتواند بهتر نگرانی‌های شما در این خصوص تصدیق و درک کند. زمانی که تعمیرکار به صورت فنی در این باره توضیح می‌دهد بر روی لیست تهیه شده از مشکلات خود، نکته برداری کنید و بنویسید تا مطمئن شوید هر دو در مورد آن مشکل در حال گفتگو هستید.

شماره پنجلیست مورد نظر را در اختیار تعمیرکار قرار دهید.

شماره ششدر هنگام تحویل گرفتن خودرو در همان اطراف اقدام به رانندگی کنید که بتوانید بررسی نماید، آیا تمام مشکلات مورد نظر برطرف گردیده است یا خیر؟!

در صورت رفع نشدن مشکل بلافاصله برگردید و با تعمیرکار در میان بگذارید که بتواند عیب و ایراد موجود را رفع نماید.

شماره هفتاگر شما خودرو خود را تازه خریداری کرده‌اید و مشکلات مداومی دارید که واحد خدمات پس از فروش نمی‌تواند مشکلات شما را برطرف نماید با کارخانه سازنده تماس بگیرید.

برای ثبت اگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی