تعمیرات خودرو

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیاگ گوشی

دیاگ گوشی

دیاگ گوشی یا عیب یاب همراه  از ایراد های خودرو آگاه شده و با اطمینان برای رفع آن اقدام می کند. دیاگ گوشی در خودرو با استفاده از درگاه استاندارد ODB 2 و پشتیبانی از کلیه پروتکل های IS0 9141,KWP200,SAE J1850,CAN BUS به خودرو ها متصل شده و به این ترتیب اطلاعات حساس موتور را از ECU با استفاده از امکان Blutooth یا انقال آن از طریق یستر اینترنت همراه به کامپیوتر و لپ تاپ ،موبایل و تبلت منتقل و مورد بررسی قرار می دهد.

درج تبلیغات انواع دستگاه دیاگ خودرو در سایت شیپور

عیب یاب هوشمند خودرو پیود چیست؟

لازم به ذکر است که می توانید برای عمر ماشین خود مقاله مریوطه را بخوانید و از بهترین راه های زیاد کردن عمر ماشین خود + یک راه عالی استفاده کنید.

بررسی دیاگ همراه و معرفی انواع آن در بازار

از طریق ماژول امکان اتصال به برد آردینو فراهم گردیده است بدین ترتیب پردازش و مانیتورینگ داده های مربوط به ECU از قبیل سرعت خودرو، دور موتور و … از طریق برد انجام می گردد.

با استفاده از دستگاه دیاگ گوشی اطلاعات موتور همچون: دور موتور، دمای آب رادیاتور، مصرف سوخت، زاویه آوانس و … را به صورت عددی و همراه با گرافیکی جهت درک بهتر، تست سنسور اکسیژن، اندازه گیری شتاب صفر تا صد و … مشاهده و بررسی نمایید.

سایر ویژگی های دیاگ گوشی

  • استفاده آسان از دستگاه
  • مجهز به درگاه استاندارد OBDII
  • انتقال اطلاعات حساس موتور را از ecu به گوشی هوشمند یا تبلت
  • عیب یابی خودرو و پاک کردن ایرادهای ECU
  • مشاهده اطلاعات عملکردی خودرو بر روی موبایل، تبلت یا لپ تاپ
  • نصب این قطعه به سوکت مخصوص زیر فرمان خودرو
  • اتصال از طریق بلوتوث یا اینترنت همراه
  • پشتیبانی از پروتکل های is0 9141 ،kwp200 ،sae j1850 ،can bus به خود
  • استفاده برای ساخت پروژه های امنیتی و ضد سرقت، هدایت خودکار اتوموبیل و سایر پروژهای هوشمند سازی اتومبیل

در دنیای امروزی خودروها تقریباً می توان گفت همه چیز الکترونیکی شده حتی موتور خودروهایی که با سوخت فسیلی کار می کنند هم دارای یک کامپیوتر و کنترل کننده هوشمند هستند. شاید به ذهن شما رسیده باشد که آیا می شود به کامپیوتر خودرو متصل شد و به اون دستور داد. ما در این مقاله قصد داریم تا ابتدا با مقدماتی درباره OBD 2 یا همان دیاگ که در خودرو و بسیاری از ماشین‌های صنعتی کاربرد دارد، آشنا می شویم. OBD، مخفف عبارت On-Board Diagnostics و به منظور عیب یابی خودرو، بدون باز کردن اجزای مختلف اون هست. و OBD 2 هم نسخه دوم آن است که نسبت به نسخه ‌های قبلی خود خیلی ارتقاء یافته است.

ویژگی های دیاگ گوشی

اجزا تشکیل دهنده دیاگ همراه

سخت افزار

هرگونه وسیله نقلیه که از سال ۱۹۹۶ به بعد ساخته شده باشه، طبق قانون لازمه که سیستم رایانه‌ای OBD 2 رو داشته باشه. شما می‌تونید از طریق اتصال داده DLC به این سیستم دسترسی پیدا کنید. DLC یک کانکتور ۱۶ پینه، اما همه ی پین های اون توی خودرو شما استفاده نمی شود. بسته به اینکه کدوم پین ها سیم داره، می‌تونید به اینکه پروتکل خودروتون چیه پی ببرید. محل کانکتور DLC در اکثر ماشین ‌ها توی جعبه فیوز هست و برای رسیدن به اون نیازی نیست پیچی باز به شه و فقط کافیه در پانل اون رو باز کنید.

 آشنایی با اصطلاحات و کلمه‌های کلیدی دیاگ گوشی

 

موتور/واحد الکترونیکی ECU Engine Unit

ECU می‌تواند تنها به یک ماژول یا مجموعه‌ای از ماژول‌ها متصل شود. این مجموعه، مغز وسیله نقلیه شماست. این ماژول ‌ها کارکرد بسیاری از قسمت‌های خودرو را مشاهده و کنترل می‌کنند. برخی از آن‌ها نیز قابلیت برنامه ریزی مجدد را دارند. ویژگی‌های قابل تنظیم در ECU می تواند به کاربر اجازه دهد تا عملکرد موتور را برای کاربرد مورد نظر خود بهینه سازی کند. همچنین سطوح مختلف مختلف اقتصادی نیز ایجاد کند.

ماژول موتور ECM Engine Module

این کنترل کننده مربوط به موتور خودرو است و مواردی مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت، دور موتور و… را اندازه گیری و تحت تأثیر قرار می دهد.

ماژول وسیله نقلیه VCM Vehicle Module

نام دیگر همان ماژول کنترل موتور می‌باشد.

ماژول انتقال TCM Transmission Module

این ماژول گیربکس را تحت تأثیر قرار میدهد. مواردی مانند دمای سیال انتقال، موقعیت دریچه گاز و سرعت چرخ.

ماژول قدرت PCM Powertrain Module

این ماژول ترکیبی از ECM و TCM می‌باشد. در واقع این ماژول، قدرت موتور شما را کنترل می‌کند.

ماژول ترمز الکترونیکی EBCM Electronic Brake Module

این ماژول داده‌ها را از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) خوانده و کنترل می‌کند.

ماژول بدنه BCM Body  Module

این ماژول کنترل کننده ویژگی ‌های بدنه خودرو مانند شیشه بالابر برقی، صندلی‌های برقی و… می‌باشد. روشی برای تشخیص خطاهای موجود برروی خودرو می باشد. دیاگ خودرو نیازمند استفاده از دستگاه دیاگ می باشد. البته راه جایگزین دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از گوشی های هوشمند است. در این مقاله به معرفی برنامه دیاگ برای گوشی های اندروید و نحوه کار با آن خواهیم پرداخت. برنامه دیاگ برای گوشی های اندروید در قدم اول یک رابط بلوتوثی که به پورت OBD خودرو متصل شود، تهیه نمایید. برنامه دیاگ برای گوشی اندروید pro Torque را از طریق گوگل پلی دانلود نمایید. البته قابل ذکر است که این نرم افزار پولی است و شما می توانید از طریق سایت های ایرانی این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید.

ویژگی های برنامه دیاگ برای گوشی های اندروید

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به آنالیز و مشاهده ی لحظه ای اطلاعات سنسورها و نحوه عملکرد آنها می توان اشاره کرد. همچنین می توانید شبیه دستگاه های اسکنر دیاگ خطاهای موجود برروی خودرو را مشاهده کنید و در صورت وجود خطاهای موقتی می توانید آنها را پاک کنید و اگر خطا از نوع دائمی بود می توانید با تعویض قطعه یا بررسی سیم کشی مربوط به سنسور نسبت به برطرف کردن عیب موجود در خودرو اقدام نمایید. دیاگ ایسیو های زیمنس، بوش، دلفی و SSAT و … بخشی از قابلیت های این دستگاه می باشد. نمایی از برنامه را در شکل زیر مشاهده می نمایید. نحوه عملکرد سنسورهای دور موتور، سنسور فشار، سنسور دمای هوا و دمای آب و … نشان داده شده است.

انواع دیاگ گوشی

دیاگ موبیکار

دیاگ موبیکار

مشخصات فنی دیاگ موبیکار

  • استفاده از پردازنده ۱۶ مگاهرتزی
  • فیوز مجزا جهت محافظت از سیستم برق خودرو و دستگاه
  • پشتیبانی کامل از پروتکل
  • چراغ نشانگر وضعیت دستگاه
  • دارای محافظ دما و جریان
  • سازگاری با نسخه‌های مختلف بلوتوث

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از خودرو، با روشن شدن چراغ چک خودرو مواجه شده باشید یا نیاز به تست برخی از عملگر های خودرو خود داشته باشید. احتمالا برای این امور به نزدیک ترین تعمیرگاه خودرو مراجعه کرده و تعمیرکار با اتصال دستگاه دیاگ به خودرو شما، کد خطا های خودرو شما را مشاهده و پاک می کند یا عملگر های مشکوک به ایراد را تست می کند.

حال اگر خود بتوانید این اعمال را انجام دهید چه مقدار از هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو شما کاسته می شود؟

با استفاده از دیاگ گوشی شخصی موبیکار شما میتوانید به راحتی تعمیرکار خودرو خود باشید.

دیاگ بلوتوثی موبیکار چیست

دیاگ بلوتوثی موبیکار در واقع یک دستگاه عیب یاب همراه خودرو می باشد که با اتصال دستگاه دیاگ بلوتوثی موبیکار به پورت عیب یابی (OBD 2) خودرو و نصب اپلیکیشن موبیکار روی موبایل خود این امکان برای شما فراهم می شود که با کامپیوتر خودرو خود ارتباط برقرار کرده و و آن را عیب یابی کنید.

امکانات و قابلیت های دیاگ گوشی

  • خواندن و پاک کردن کد های خطا
    دستگاه دیاگ موبیکار علاوه بر خواندن اطلاعات از خودرو توانایی ارسال دستور به خودرو را نیز برای شما فراهم میکند.
    شما با استفاده از موبیکار علاوه بر خواندن کد های خطا، امکان پاک کردن کد های خطا را نیز دارید و می توانید چراغ چک خودرو خود را نیز خاموش کنید.
  • تست عملگر ها و سلامت قطعات خودرو
    با دستگاه دیاگ بلوتوثی موبیکار میتوانید روی خودرو خود تست عملگر انجام داده و عملگر های مختلف خودرو خود را نظیر چراغ ها، بوق، انژکتور و… را تست کرده و از سلامت قطعات خودرو خود اطمینان حاصل کنید.
  • نمایش لحظه ای مقادیر سنسور ها و پارامتر ها
    دستگاه دیاگ بلوتوثی موبیکار همانند دیاگ های گرانقیمت تعمیرگاهی این امکان را به شما میدهد که با تمامی ECU های خودرو نظیر موتور، بدنه و ABS ارتباط برقرار کرده و پارامتر های مختلف را در آنها مشاهده کنید.
    برخی از این پارامتر ها شامل فشار هوای منیفولد و مصرف سوخت میباشد که به واسطه مشاهده آنها میتوانید از سلامت کارکرد خودرو خود نیز اطمینان پیدا کنید.
  • ریست ECU
    پس از تعویض قطعات در خودرو مقادیری که هر ECU در خودرو از آن قطعه می خواند نیز میتواند دچار مشکل شده و مقادیر واقعی نمایش داده نشود که این کار نیازمند ریست ECU خودرو می باشد.
    در دیاگ بلوتوثی موبیکار این امکان نیر فراهم شده است که ECU خودرو را نیز ریست کنید.

پشتیبانی خودرو ها

دستگاه بلوتوثی موبیکار به صورت کامل در داخل ایران طراحی و ساخته شده است و سازگاری بسیار خوبی با خودرو های ایرانی دارد. شما با استفاده از این دستگاه امکان عیب یابی تمامی خودرو های تولید ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارید و پشتیبانی کامل خودروهای ایرانی  از برتری های این دستگاه نسبت به محصولات مشابه میباشد. علاوه بر این، ارتباط و پشتیبانی تمامی خودرو های چینی حاضر در خیابان های ایران را نیز به شما ضمانت می دهیم.

همانطور امکان عیب یابی بیشتر خودرو های بقیه تولید کنندگان خارجی نیز فراهم شده است. به همین منظور شما میتوانید خودروهای تولید شده توسط خودروسازانی نظیر هیوندای، کیا، رنو، نیسان،  بنز و بی ام و را نیز عیب یابی کنید.

 

مشخصات فنی دیاگ پارس او بی دی

  • عیب یاب خودرو از قبیل ولتاژ باتری، سرعت، دور موتور واقعی، دما، مصرف سوخت، وضعیت فنی موتور و …
  • قابل اتصال به ECU خودرو بوسیله پورت استاندارد OBDII
  • ارسال اطلاعات از طریق بلوتوث به تلفن همراه هوشمند یا تبلت اندرویدی و یا رایانه دارای بلوتوث
  • دارای CD نرم افزار مورد نیاز دستگاه قابل نصب آسان بر روی گوشی، تبلت، کامپیوتر
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی رایگان کد OBDII برای راحتی دراستفاده

این دستگاه قابل اتصال به همه خودروهایی که استاندارد بین المللی OBD2 در آنها رعایت شده، می باشد و برروی خودروهای زیر تست شده و با ضمانت تحویل می گردد

  • همه خودروهای آمریکایی (از سال ۱۹۹۶ به بعد)
  • کلیه خودروهای شرکت کیا (از سال ۲۰۰۴ به بعد)
  • کلیه خودروهای شرکت هیوندای(از سال ۲۰۰۴ به بعد)
  • کلیه خودروهای شرکت تویوتا(از سال ۲۰۰۴ به بعد)
  • کلیه خودروهای شرکت BMW(از سال ۲۰۰۶ به بعد)
  • کلیه خودروهای شرکت BENZ(از سال ۲۰۰۶ به بعد)
  • همه خودروهای چینی (چری،مدیران خودرو، کرمان خودرو، جک، چیلی و غیره)
  • برخی خودروهای ایران خودرو و سایپا (تماس بگیرید)
  • مزدا ۳ – ال ۹۰ – مگان- لکسوس- میتسوبیشی و غیره

دیاگ ELM327

دیاگ

دیاگ ELM327  چیست

تقریباً تمام ماشین‌های تولید شده امروز به‌ موجب قوانین بین‌المللی، باید از یک رابط برای اتصال تجهیزات عیب‌یاب خودرو استفاده کنند اما هیچ ‌کدام از آن‌ها به‌طور مستقیم توسط رایانه‌های شخصی یا تلفن‌های هوشمند قابل ‌استفاده نیستند.

دستگاه دیاگ ELM327 یک پل رابط و مترجم  بین پورت‌های تشخیصی  (OBD) خودرو و درگاه  سریال RS232 ،بلوتوث و وای فای کامپیوترها است.

بیشتر خودروهای تولید شده امروز به‌ موجب قوانین بین ‌المللی باید از یک درگاه برای اتصال تجهیزات عیب‌یابی خودرو استفاده کنند. انتقال داده در این درگاه‌ها از چندین استاندارد مشخص پیروی می‌کنند اما هیچ‌کدام از آن‌ها به ‌طور مستقیم توسط رایانه‌های شخصی یا تلفن‌های هوشمند قابل ‌استفاده نیستند و باید از یک دستگاه واسط استفاده شود.

بررسی سنسورها خواندن پارامترها، پاک کردن کدهای خطا، خاموش کردن چراغ چک از امکانات این دستگاه است.
می‌توان از این دستگاه جهت  عیب یابی فورد، BMW، بنز، آئودی، ولوو، پژو، رنو،فولکس واگن، فیات، نیسان، تویوتا، هوندا، مزدا، هیوندا، کیا، جک، لیفان، چری، کاپرا و بیشتر خودروهای ایرانی توسط دستگاه پشتیبانی می‌شوند.

امکانات دیاگ ELM327

  • استفاده راحت
  • دارای پردازنده ARM
  • پشتیبانی از همه پروتکل‌های OBD2 شامل ISO15765-4 (CAN) ،ISO14230-4 (KWP2000) ISO9141-2 ،J1850 VPW ،J1850 PWM
  • کیفیت بالای ساخت
  • نمایش کد خطای عمومی در بانک اطلاعاتی
  • پاک‌سازی کدهای خطا و خاموش شدن چراغ چک
  • نمایش زنده خروجی سنسورها به ECU به‌صورت آنلاین بر روی موبایل یا کامپیوتر
  • کمک به عیب‌یابی و تعمیر خودرو
  • پشتیبانی از همه نسخه‌های اندروید با نسخه بلوتوث ۳
  • بررسی سنسورهای خودرو شامل: دور موتور، بار موتور، دمای موتور، وضعیت سیستم سوخت، سرعت خودرو، زمان پاشش سوخت، میزان فشار سوخت، میزان آوانس و ریتارد بودن
  • میزان هوای ورودی، ولتاژ سنسور اکسیژن، ولتاژ باطری و…

نکته : این دستگاه فقط دستورات OBD2 که شامل بیشتر خودروهای خارجی است را به صورت عیب یابی عمومی خودرو پشتیبانی میکند.

پروتوکل های استاندارد پشتیبانی شده توسط دیاگ ELM327

  • SAE J1850 PWM (41.6 kbit/s)
  • SAE J1850 VPW (10.4 kbit/s)
  • ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbit/s)
  • ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbit/s)
  • ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbit/s)
  • ISO 15765-4 CAN (۱۱ bit ID, 500 kbit/s)
  • ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbit/s)
  • ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbit/s)
  • ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbit/s)
  • SAE J1939 (250kbps)
  • SAE J1939 (500kbps)

آسان دیاگ

آسان دیاگ

قابلیت‌های ارائه‌شده برای ایسیو خودروهای ایرانی شامل

  • عیب‌یابی موتور و گیربکس ( ABS  Airbag و سیستم ضد سرقت در نسخه ۲ سخت‌افزار)
  • پاک‌سازی خطا
  • فلش ECU
  • نمایش پارامترهای ECU

قابلیت‌های ارائه‌شده برای ایسیو های خودروهای خارجی

  • عیب‌یابی موتور و گیربکس
  • پاک‌سازی خطا
  • نمایش پارامترهای ECU
  • اندازه‌گیری مصرف سوخت

در سخت‌افزار آسان دیاگ محدودیت‌های دیاگ ELM327 برطرف شده است و به ‌عنوان یک دستگاه کامل و ارزان‌ قیمت جهت استفاده عموم صاحبان خودرو عرضه ‌شده است.
برغم استفاده از پردازنده قوی و بهینه‌ سازی‌های انجام‌شده سرعت ارسال و دریافت اطلاعات نسبت به دیاگ ELM327 ارتقاء پیداکرده است. در نسخه ۲ سخت ‌افزار آسان دیاگ عیب‌یابی دستگاه‌های جانبی شامل ABS ، Airbag و سیستم ضد سرقت نیز امکان‌پذیر است.

دیاگ ICAR Pro

دیاگ iCar Pro تقریباً همه تلفن‌های همراه دارای بلوتوث را پشتیبانی می‌کند. iCar Pro سخت‌افزار بسیار کوچک، سبک و کم‌مصرف، موردنیاز برای خواندن و حذف اشکالات اکثر اتومبیل‌های ساخته‌شده در ۲۰ سال گذشته است. به‌طور کامل با تمام پروتکل‌ها و دستورات OBD2 سازگار است عملکرد منحصر دارد. iCar Pro می‌تواند به‌صورت دائم بر روی خودروی شما قرار بگیرد و نیازی به جداسازی آن از خودرو ندارید چرا که بعد از ۱۵ دقیقه به‌ صورت خودکار از مدار خارج و Standby می‌شود.

به رقم توانایی بالای این دستگاه در شروع خودکار، کلید خاموش/ روشن از دستگاه حذف‌ شده است و پس از اتصال، به خودرو به‌ صورت خودکار روشن می‌شود. از قابلیت منحصربه‌فرد دیاگ iCar Pro می‌تواند به روشن شدن خودکار پس از استارت و یا پاشش سوخت در سیلندرها نام برد، بدین‌ صورت اگر این دستگاه به همیشه بر روی ماشین قرار داشته باشد، در صورت استفاده، روشن و در صورت عدم استفاده خاموش می‌شود؛ بنابراین کمترین انرژی و ولتاژ را در خودرو مصرف خواهد کرد.

این دستگاه دیاگ گوشی جیبی کمتر از ۳mA در حالت Standby  و در حالت استفاده کمتر از ۸۰mA مصرف انرژی دارد. این در حالی است که دستگاه‌ها مشابه استاندارد در حالت Standby حدود ۳۰mA  مصرف انرژی‌ دارند. Icar از OBD2/EOBD استاندارد به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند. انواع ابزارهای بی سم (وایرلس) Vgate به ‌راحتی با Smartphone یا pad ها متصل می‌شوند. آن‌ها به‌راحتی اطلاعات جاری موتور خودرو از قبیل دور موتور، سرعت موتور، زمان پاشش سوخت، مصرف سوخت، دمای موتور، مصرف سوخت را نمایش می‌دهد.

تعداد زیادی از نرم‌افزارها می‌توانند با این دستگاه ارتباط برقرار کنند. این دستگاه با امکانات منحصربه‌فرد خود ابعاد ۲ سانتی‌متر * ۴ سانتی‌متر و وزنی در حدود ۱۵ گرم داشته و می‌تواند به‌راحتی بدون استفاده از هیچ کابل رابطی به خودروی شما متصل شود. نسخه بلوتوثی ICAR از تا فاصله  ۵ تا ۱۰ متر کار می‌کند.

برخی از امکانات دیاگ ICAR PRO:

  • سایز کوچک، ساختار فشرده ‌شده، امکان قرارگیری دائم روی خودرو
  • روشن شدن خودکار پس از استارت خودرو
  • استفاده از پردازنده ARM سریع و امکان ارسال دستور تا ۳۰ PID در هر ثانیه
  • بدون نیاز به باطری
  • ارتباط پایدار بی‌سیم
  • قطع ارتباط خودکار پس از ۱۵ دقیقه
  • پشتیبانی از همه پروتکل‌های OBD2

خرید انواع دستگاه های دیاگ خودرو در بخش آگهی رایگان شهر24

کارهای دیگری که دیاگ ICAR انجام می دهد

  • اندازه‌گیری مصرف سوخت
  • خواندن، پاک‌سازی و رؤیت توضیحات کدهای خطای استاندارد (عمومی) و اختصاصی
  • خاموش کردن چراغ چک
  • ذخیره پارامترهای مختلف و نمایش اطلاعات زنده خودرو به‌صورت گراف و نمودار
  • ارسال اطلاعات خودرو به تعمیرکار و یا هر شخصی که شما مایل باشد

نمایش مقادیر سنسورهای خودرو شامل

  • دور موتور (Engine RPM)
  • سرعت خودرو (Vehicle Speed)
  • درجه حرارت آب رادیاتور (Coolant Temperature)
  • وضعیت سیستم سوخت (Fuel System Status)
  • محاسبه بار موتور (Calculated Load Value)
  • دمای هوای ورودی (Intake Air Temperature)
  • وضعیت بلندمدت مصرف سوخت (Long Term Fuel Trim)
  • فشار منیفولد ورودی (Intake Manifold Pressure)
  • زمان آوانس بودن احتراق (Timing Advance)
  • وضعیت کوتاه‌مدت مصرف سوخت (Short Term Fuel Trim)
  • نرخ (میزان) جریان هوا (Air Flow Rate)
  • موقعیت دریچه گاز (Absolute Throttle Position)
  • فشار سوخت (Fuel Pressure)
  • ولتاژ سنسور اکسیژن Oxygen sensor voltages

از طریق ICAR شما می‌توانید یک کامپیوتر عیب‌یاب کوچک و کامل برای خودروی خود داشته باشید و برای اشکالات جزئی به تعمیرکار مراجعه نکنید. تولید محصول ICAR با پردازنده ARM یک ابزار اسکن اتومبیل باکیفیت بالا جهت پشتیبانی از همه پروتکل‌های OBD-II به شرح زیر ایجاد کرده است .

  • Automatic
  • SAE J1850 PWM(41.6Kbaud)
  • SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)
  • ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)
  • ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)
  • ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)
  • ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)
  • ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)
  • ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)
  • ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)
  • SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud)
  • USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud)
  • USER2 CAN(11*bit ID,50*kbaud)

 

  • هانیه اکبرپور