تعمیرات خودرو

  • ۰
  • ۰

مون کالر (Moon colour)

رنگ امولسیونی (آب پایه) می باشد و جهت رنگ آمیزی سطوح داخلی ساختمان که در معرض جو قرار ندارد و همچنین سقف مکان های مسکونی و اداری کاربرد دارد. این رنگ با توجه به آب پایه بودن به عنوان آستری مناسب روی سطوح سیمانی کاربرد دارد که پس از استفاده مون کالر توسط یکی از رنگ های سان کالر، رین کالر و یا دی کالر پوشش نهایی اجرا می گردد.


رین کالر (Rain colour)

رین کالر رنگ اکریلیک مخصوص نمای خارجی می باشد که بر پایه رزین های امولسیونی و با استفاده از افزودنی های سیلیکونی جهت آب گریز و غبارگریز شدن سطح رنگ تولید شده است. این رنگ با توجه به سیلیکونایز بودن اجازه تنفس را به سطح رنگ شده می دهد و جهت مناطق جوی بحرانی مانند شمال و جنوب کشور قرار دارند و همچنین سقف سونا و استخر مناسب می باشد. از خصوصیات بارز این رنگ مقاومت جوی بسیار بالا و خاصیت آب گریزی و غبارگریزی و همچنین مقاومت شستشوی بالا می باشد.


آستر اکریلیک برای انواع رنگ های ساختمانی 

آستر مناسب جهت تثبیت و آماده سازی سطوح مختلف سیمانی و گچی قبل از رنگ آمیزی می باشد. این آستر که جایگزین روغن الیف می باشد ضمن آماده سازی سطح چسبندگی، نفوذ رنگ را در مصالح ساختمانی بیشتر می کند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

09127349880آقای مختاری

نظرات (۱)

  • ربات تلگرام
  • آگهی جالبی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی